petek, 11. marec 2011

Syphony X - Zgublen paradajz

Včeraj je pa Potepinka prvič zatavala na organiziran koncert in je za to mogla kupit karto :D!
Moram poedat da je blo ful fajn. Seveda mi je bilo malo škoda ker je bilo tako kratko, in ker ni bilo vseh tistih, ki so obljubljali, da pridejo, toda gotovo jim je zelo žal.

Najbolj smo bili tam zaradi Symphony X (No, ja, jaz pa tudi malo zaradi Nevermore).
Seveda sva se z Apolonom šla gužvat proti prvi vrsti. Uspelo nama je držat mesto v drugi vrsti. Nakar se spomnim in pocukam Apolona za rokav:
"Koliko rad bi videl Symphony x od blizu?" (prost prevod: "Umiram od žeje, dajva se spokat do nečesa pitnega")
"zelo, toda če je kaj narobe, lahko greva tudi na stran" ("Kaj si si pa zdaj zmislila, ravno ko bodo naslednji symphony, me hočeš zvleči od tu")
Seveda sva po parih minutah šla pit. In ko sva hotela priti nazaj, sva prišla spet nekako do druge vrste, toda pred nama so bili ful visoki italjani. Seveda, sem se prej borila z enimi drugimi italijankami za mesto, tako da nad njimi nisem bila navdušena. Toda moje mnenje se je takoj popravilo, ko je bilo eni punci v prvi vrsti dovolj, in se je en obrnil, me pogledal proti tlom in me potisnil naprej! V prvo vrsto :D! Dejansko :D

V prvi vrsti pa je bilo seveda zakon! Pevec Allen me je opazil in mi posvetil pesmico (Lost Paradise). (Pokazal je name, in potem, ko je prišel bliže, se sklonil pel nekaj časa vame in potem mi je dal roko in jo držal lajk pet minut XD (no ja mogoče je bilo tudi samo dvajset sekund :)))

Potem pa mi je Romero zmetal dve trzalci vame, in  ker mi nobene ni bilo dano ulovit, mi je ta tretjo dal v roke :D.

In na koncu sem se pa še rokovala z Jazonom :D
Dan je bil zame popoln, samo škoda mi je bilo, ker nisem imela fotoaparata s sabo:).

Slike pa bojo dodane takrat ko se Apolon odkuja in mi jih posodi :).

PS1: V ponedeljek so v Šiški Sabatoni... jz bi šla :3

2 komentarja:

  1. krasno, še tega se mi je mankal brat... dej mi je pa žou k nism mogu jt. :/ ampak predvidevam da gorgolja še vedno kuja :D

    OdgovoriIzbriši