ponedeljek, 7. marec 2011

Kaj je rdeče in se dere ZUMDADA?

Odgovor se glasi: To je Helenin Clio, ki gre na ptuj pustovat. Seveda nas je pet in znamo lepo peti tudi petnajst glasno (Razen Čebulače, ker je itak bla maškara in maškare ne govorijo) Samo Zumdada smo pa izpilile. Itak se še v avto nismo usedle pa smo že umirale od smeha.

Omeniti moram še Marinko! Njenemu rojstnevu dnevu se z voščilom pridružujemo tudi mi!
Na Ptuju je bilo ogromno maškar- od mladih do starih (Tu je bila na mestu pripomba Kosobljeke: Si predstavlate da bi se naše mame ušemile- Jaz si svoje ne predstavljam :))

Tu bi morali imeti tudi tekmovanje za najbolj domiselne maske, saj so bile skoraj vse zelo iznajdljive. Fotoaparat se mi je seveda skoraj zarasel skupaj z očesom, tako besno sem slikala naokoli (seveda, sem se potem besno mlatila po glavi, ker mi je za glavno dogajanje zmanjkalo baterij).














Pri sprevodu pa smo stali (se gužvali) zraven očka faraona, ki je svojemu sinku malemu faraonu razlagal pomen mask. Seveda sem mu z veseljem prisluhnila :).


Najprej nas je pozdravil princ karnevala Janez

Tlačani





orači s svojimi biči pokajo in strašijo zimo


Seveda to ni bilo vse, toda ker nam je bilo mraz in ker smo bile lačne smo šle še do Maribora, da Kosoblejki pokažemo Lent. Nekako z njegovo lokacijo ni zadovoljna, tako da iščemo mogoče lokacije za postavitev njenega Lenta :).

5 komentarjev:

  1. I fil zou important!
    Sam dej no... tistu kar ste mi kazale pač rejs ni mougu bit Lent!
    Jacka Sparowa pa nisi dala? :((((

    OdgovoriIzbriši
  2. ti, kej pa če me Celjski grad podobno razočara, kot tisto, kar ste označli za Lent?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kosoblejka, saj si, saj si :)
    In kako si predstavljaš Lent, sej samo za to, da bomo vedli na kaj moramo biti pozorni pri iskanju nove lokacije :)

    Jack je dodan :) sam je biu res originalen! :D :3

    Te ne bo razočaru, ker pr temu gradu pa boš opazila da je grad XD

    OdgovoriIzbriši
  4. @Potepinka: Ku si ga predstavlam... ma bel ku Riviero v Portu, če je že ob vodi... Tm je kar lepu... so lepe, pisane hiške in ne zgleda ku zapuščenu industrijsku območje...

    Če bo zgljdu ku grad, pwo pa ok :D sam če me bo razočaru, bomo mougli kej narest pruti temu, nje...Mislim, de bo vsebovalu Zundado in štajerski magični napoj. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. :) ja...

    MA grad je všečen, vsaj meni XD sicer res, da mene nad gradovi ni težko navdušit :)
    Ma napoj in Zumdada so že v dnevnem načrtu :D

    OdgovoriIzbriši